Do chwili obecnej odbyły się cztery spotkania wewnętrzne Komisji do spraw Legislacji, na których:
- ustalono plan działania Komisji do końca 2012 r.,
- opracowano materiał roboczy oraz podjęto dyskusję na temat postulowanych zmian w zakresie telepracy oraz pracy tymczasowej,
- zainicjowano i przygotowano projekt pisma do Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz do Państwowej Inspekcji Pracy przedstawiający Stowarzyszenie i oferujący współpracę w procesie stanowienia prawa, w wyniku czego w dniu 24 lutego br. doszło do spotkania z przedstawicielami Ministerstwa,
- opracowano oraz podjęto dyskusję na temat listy najważniejszych zagadnień prawa pracy wymagających zmian (jako inicjatywa własna Stowarzyszenia Prawa Pracy); lista zostanie przesłana do MPiPS.
W marcu 2022 r. Stowarzyszenie wniosło szereg uwag wraz i propozycji zmian do projektu nowelizacji Kodeksu Pracy m.in. w zakresie urlopów związanych z rodzicielstwem i treści umów o pracę.
Komisja opracowuje oraz wydaje wewnętrzny Biuletyn Legislacyjny.
Zapraszamy do współpracy!